Monday, September 6, 2010

Siapa kah disebalik KaMi JiWa PanTuN Malaysia


aloha.....hot ni....aq nk cerita tntang sebalik takbir KJPM
ha nnt tau la ape yg terpancul dari screen u all...
tu page group mmber aq dan aq....
saje jerk.... daripada sembang kosong kutuk2, marah2,luah kan kebenda xpuas aty,
so TERingat nk berpantun plak...dari situ bleh gak luah kan mcm2 kan....
tp dalam bentuk berpantun....mule2 aq pown xreti sangat ...
skali mmber aq suh kne kan rima akhir....
bantai punye bantai jadi la 2 rangkap hahahahaha 2 pown hampir 2 jam mencari2....
dulu di sekolah bukan ske time2 pantun ni.....
time BAHASA MALAYSIA aku dah stand by kuar kelas....
die masok jerk aku keluar pintu belakang....
mule2 tu xpandai nk ponteng2 ni....
yela kalo tiap2 hari aq wat mcm 2 kedatangan aku SIFAR bkn nama sebenar....
so aq da di upgrade kan keNAKALan aku...
die masok aku ada macam biasa....
lepas nama aku sudah dijerit2 oleh... 
CHE GU tu baru la terjadi nak buang sampah kat tong sampah dalam kelas....
biasanya tong sampah kat area blakang... 
so alang2 da dekat dan mudah dot com aku amek kesempatan cabut 
hahahahahahaha ( ketawa orang menyesal )....

KENANGAN BERSAMA MU SEKOLAH


Kepada yang di sekolah 
Jangan wat macam ni..
susah2 dahulu senang2 kemudian
xla nanti terkene dek bahan mmbahan 
hahahahaha

RAYA OI!!!!!


No comments:

Post a Comment